Youkami

"Gdy szczęście nie chce pomóc tobie- ty pomóż jemu. 
Takie jedno o nazwie miłość przydarza się raz K A Ż D E M U."
Y O U K A M I
Zabójczyni
Wadera | 3 lata | Epsilon | Woda
Punkty - 12 165

C H A R A K T E R
 Jaka jestem... Jaka jestem... W prawdzie mówiąc dobre pytanie. Otóż jestem bardzo dziwna. Jednym razem wesoła, a innym smutna. Ot tak- potrafię zmienić charakter bez powodu. Jednak przeważnie jestem miłą, przyjacielską waderą. Zawszę pomogę ci, o ile nie jesteśmy wrogami. Moja druga strona jest taka, że potrafię zabijać na lewo i prawo, nawet jeśli nikt nic nie zawinił. Wtedy to opanowuje mnie mój demon- coś, co mam w sobie od zawsze. Wyglądam tak samo, ale jestem całkiem... inna.
H I S T O R I A
 Byłam małym szczeniakiem. Niestety- w bardzo młodym wieku zostałam najzwyklejszą sierotą, która nic nikogo nie obchodzi. Kradłam pożywienie z ludzkich sklepów, zabijałam "wilkowate", czyli.... eh... pospolite kundle, niszczyłam ludziom życie. To właśnie z mojego powodu w miastach wybuchały zamieszki. Co było w tym śmiesznego? A to, że nikt nie wiedział czyja to wina i obarczał nią tych, którzy go nienawidzili. Głupie istoty... W końcu jednak coś takiego mi się znudziło- wyruszyłam w świat by kształcić swoją moc natury. By nauczyć się panować nad roślinami. Podczas jednej z takich wypraw zaatakowała mnie mięsożerna roślina i poważnie zraniła moje dwie prawe łapy.
Chwilę po tym zostałam zwerbowana do pewnej organizacji wytępiającej wszystkie wilki, które by zagroziły watasze tam osiedlonej. Wszyscy mieli wtedy na zadach wypalone okręgi z kołem w środku, więc i mi takowy wypalono. Jeden z tamtejszych basiorów opowiadał legendy. To właśnie on zachęcił mnie do ucieczki. Wyruszyłam w świat i dotarłam do tego stada.
U P O D O B A N I A
 Uwielbiam śnieg, chłód, lód i ciszę, nienawidzę ognia, ciepła (tylko yyle Yoki, ze go tu nie ma -,- ) i natarczywych wilków.
R O D Z I N A
 Mamy nie znam, ojca nie znam, rodzeństwa też nie. Pamiętam tylko basiora z elity, a mianowicie Woryka.
Z A U R O C Z E N I E
 *gwiżdże pod nosem* Niiiiiikt, wcaaaaaleeeee. 
I N N E
 Pochodzę z Japonii, nigdy nikt mnie nie lubił (nie wliczając Woryka) 
S K A R G I / P O C H W A Ł Y
 0/0
K O N T A K T
 Howrse - musa
S T A T Y S T Y K I
 Inteligencja: 13   Szybkość: 13   Siła: 5   Zwinność: 9   Wytrzymałość: 13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WioskaSzablonów | x.