Leja

"Nadzieja umiera O S T A T N I A."

L E J A
Obrończyni
Wadera | 3 lata | Epsilon | Woda
Punkty - 82 630

C H A R A K T E R
 Jestem... Jak to popisać. Bardzo tajemnicza. Mogę całymi dniami się nie odzywać. Ale gdy ktoś mnie zagada, to już bez końca gadam. Ale zazwyczaj nie o sobie. Choć zależy jak bardzo cię lubię. No nie jestem dowcipna. Choć jestem dosyć wesoła i miła na swój sposób. Zazwyczaj mówię sama do siebie. I zamyślam się. Więc musisz powtórzyć pytanie dwa razy żeby znać odpowiedź. Jedno złe słowa a pokazuje kły. Ale wszystko zależy jaki mam dzień . Raz jestem agresywna. Raz mam wielką rządzę mordu. Raz jestem płochliwym jelonkiem. A może nawet najmilszym wilkiem jakiego widziałeś. Ta zmienność zawsze mnie denerwuje. Więc zawsze zmuszam się do jednego charakteru. Więc w sumie jestem tajemniczą, zamkniętą w sobie, może trochę romantyczną, agresywną, trochę miła i wesołą waderą A reszta mojego charakteru pytasz? No... Tego musisz dowiedzieć się sam!
H I S T O R I A
 Muszę zdradzić wam prawdę. Prawie nic nie pamiętam! No to opowiem mniej więcej historię. Urodziłam się w jakiejś watasze. Moja matka to była alfa. Chyba alfa ale mogła być też beta. Mojego dzieciństwa nie pamiętam. Tylko skrawki jakiejś walki. I jazdy na grzbiecie jakiegoś szarego basiora. Chyba mojego ojca. Znowu walka. Wilki atakujące z każdej strony . Wycie, ból a potem ten basior znowu biegnie. Ktoś go zaatakował. Przewróciłam się. Wylądowałam w jakiejś norze. A potem ciemność. Gdy tylko znowu zaczęłam widzieć byłam w zupełnie innym miejscu. Jakieś kilka kilometrów od tamtej walki. I jakieś dwa dnie później. Szłam przed siebie. Bo jak mówi moje motto "Nadzieja umiera ostatnia". A nadzieja nigdy mnie nie zawiodła. No może prawie nigdy. Szłam może z kilka dni, a potem dotarłam tutaj. I tutaj zostałam...
U P O D O B A N I A
 Lubi polować. Choć poza tym kocha walczyć. Lubi też wilki na jej wysokości. Inteligentne, waleczne tajemnicze ale miłe. Nie cierpi... Cóż. Nie cierpi jak chyba każdy nudy.
R O D Z I N A
 Nigdy ich nie poznała. Jedyne co jej się kojarzy to matka. Biała jak śnieg alfa lub beta jakiejś watahy. I biały basior który ją uratował. Chyba ojciec.
Z A U R O C Z E N I E
 Jak kochać to na serio!
I N N E
 ---
S K A R G I / P O C H W A Ł Y
 0/0
K O N T A K T
 Howrse - EmilkCat2007       Doggi - name
S T A T Y S T Y K I
Inteligencja: 17   Szybkość: 13   Siła: 12   Zwinność: 12   Wytrzymałość: 7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WioskaSzablonów | x.