Konkurs!

K O N K U R S ! ! !

Ja, Pani Prezes, mam zaszczyt ogłosić wam konkurs, który jest organizowany przeze mnie i tylko przeze  mnie!

"Podróż w Góry"
   Właśnie się dowiedziałeś, że Alpha (Relijyon, bo innej nie ma) zachorowała na śmiertelną chorobę, a jedynym lekarstwem na to dziadostwo jest mała roślinka, rosnąca wysoko w górach. Decydujesz się wybrać po ten kwiatek i wyruszasz na śmiertelnie niebezpieczną wyprawę...
  Wymagania: minimalnie 900 słów
UWAGA!!!
   Różne błędy zawarte w tekście będą zaliczane do oceny ogólnej, więc radzę sprawdzić przed wysłaniem.

 Nagrody:
   Tajemnica...
     W każdym razie dla każdego coś dobrego!
        
Nikt nie odejdzie z pustymi łapami!


Prace oddajecie do mnie (Paczałka - HW, Mail - losiowatyleos@gmail.com)
do dnia 20 maja tego roku.

4 komentarze:

  1. Wszystkie błędy, to znaczy? Gramatyczne, składni, logiczne, interpunkcji... ? Jeśli wszystkie to mogę podać namiary na świetną Bethę(„BETA-READER – w skrócie beta, to pojęcie związane z fanfiction. Beta-readerem nazywa się osoby sprawdzające teksty pod względem merytorycznym i językowym. Analogicznie powstało określenie betowanie na oznaczenie tekstu, który został poprawiony”.)
    ~ Rodney
    Gdybyście chciały skorzystać, piszcie do Fantasia99 na Hw. Już ją uprzedziłam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodzi o ortograficzne. Np. Napiszesz "a le" a miało być "ale".

      Usuń
    2. No to kiepsko, bo wiele osób na blogu nie pisze najlepiej jeśli chodzi o iterpunkcję i inne tego typu(w tym ja, choć chociaż staram się trzymać zasad).
      PS. Błędy ortograficzne to nie "a le". To jest literówka, a to zupełnie co innego. Już Fantasia wam wszystko poprawi XD Za darmo. Uwielbia to.

      Usuń
    3. Nie zauważyłam xD Ale mi kiepsko idzie, bo na komórce. Przynajmniej spróbuję.

      ~~Wadera Leja

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.