Xena

"Ciało zamarza tak Ł A T W O."

X E N A
Zwiadowca
Wadera | 3 lata | Kappa | Lód
Punkty - 219 565

C H A R A K T E R
 Xena jest spokojną wilczycą o ‘lekkim’ podejściu do życia. Uwielbia spokój i ciszę, nie znosi zamieszania wokół siebie. W razie potrzeby pomocy przez innego wilka jest w stanie a wszelką cenę mu pomóc, nie oczekując  nic w zamian. Zawsze wybiera cudze szczęście, nawet jeśli oznacza to skomplikowanie jej życia. W towarzystwie innych stara się nie przyciągać do siebie uwagi , ale nie oznacza to, że nie potrafi dobrze bawić się.
Swoją powabnością , wdziękiem i urodą przyciąga zainteresowane basiory.
Jej negatywnymi cechami jest lekka aspołeczność i tchórzostwo, w niektórych sytuacjach. Jeśli chodzi o cechy fizyczne to przede wszystkim jest szybka , zwinna i wytrzymała. 
H I S T O R I A
 Długo zastanawiałam się czy odejść od starej watahy i zacząć kompletnie nowe życie. Przekonała mnie do tego zgoda mojej mamy, która nie chciała mnie trzymać na łańcuchu.Rodzicielka- Nuit była roważną i szanowaną samicą alfa. Pragnęłam jedynie spokoju i uznania wśród innych wilków. Była skromna, wychowywała mnie i moja siostrę przekazując nam najważniejsze wartości. Była w stanie obronić nas własnym ciałem! Przywiązywała do swojego potomstwa dużą wagę, a w szczególności do samic, ponieważ basiory były wychowywane przez ojca- Zuko. Nie spędzała z nimi tak dużo czasu, ale nadal była w stanie przelać krew w naszej obronie. Dziwię się, że mówię o niej tak dobrze- to znaczy, że tęsknię. TĘSKNIĘ JAK CHOLERA! 
Wspólne wspomnienia rozsadzają mnie od środka. Między innymi dlatego mam mnemofobie i problemy psychiczne- bo tęsknię! Często słyszę głosy w mojej głosy w mojej głowie. Czasem nawet widzę zmarłych. Jedzenie...- tutaj też jest pewna bariera. nie mam siły walczyć z moimi słabościami i lękami. Czy ktoś pomoże mi...? Nie wiem. Siła tęskonoty na razie jest zbyt silna, ale kto wie, może na mojej dordze pojawi się ktoś kto zmieni wszystko?
U P O D O B A N I A
 Wkurzają ją wilki, których profesja nie wnosi nic do życia watahy. Tak jak uwielbia spędzać czas poza jaskinią (głównie Lodowa Polana, wzgórze u podnóża gór) tak nienawidzi hałasu. 
R O D Z I N A
 Matka - Nuit
Ojciec - Zuko
Brat - Liam
Brat - Isaac
Siostra - Blusij
Z A U R O C Z E N I E
 Brak
I N N E
 ---
S K A R G I / P O C H W A Ł Y
 0/0
K O N T A K T
 E- mail - shy12720@gmail.com 
S T A T Y S T Y K I
Inteligencja: 10  Szybkość: 12   Siła: 9   Zwinność: 11  Wytrzymałość: 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WioskaSzablonów | x.