Nerka

"Kiedy rozsądek śpi, rodzą się  P O T W O R Y."
 N E R K A
Wyrocznia
Wadera | 16 lat | Epsilon | Intuicja
Punkty - 10 000

C H A R A K T E R
 Nerka ma ogromnie dużo taktu i zrozumienia dla innych ludzi. Jej wrodzona dobroć pomaga jej właściwie zrozumieć innych. Jest powściągliwa i ostrożna w podejmowaniu decyzji. Niestety często kieruje się uczuciami, co nie zawsze wychodzi jej na korzyść. Nikogo nie podejrzewają o złe intencje. Bardzo ważni są dla niej przyjaciele, gdyż miała dość nieprzyjemne relacje z rodziną. Zawsze stanie w obronie bliskich jej osób i jest w stanie oddać życie za kogoś kogo kocha. Wyrocznią została z zafascynowania magią i zielarstwem. Lubi pomagać innym i dawać im rady. Jest lojalna, wierna, opiekuńcza, wyrozumiała, pomocna, ale również dość impulsywna, niecierpliwa w oczekiwaniu na różne wieści i bardzo emocjonalna. Rozwiązując problem zawsze trafia w sedno sprawy.
H I S T O R I A
 Nerka, co to za imię? Cóż, po prostu mało piję i mam nieco niesprawne nerki. Od szczeniaka nie dogadywałam się z rodzicami, nie uznawałam ich za watahę i właściwie rzadko przebywałam w ich towarzystwie i rozmawiałam, choć mieszkaliśmy w jednej jaskini. Z czasem nasze relacje zaczęły się pogarszać i nie radziłam sobie psychicznie, byłam smutna i załamana, bez grama nadziei. Myślałam, że w końcu nie wytrzymam i stworzę napar z łyka sosny, który jest śmiertelnie trujący i.. wypiję go. Na szczęście poznałam Patricio, swojego ukochanego, który podobnie jak ja wkrótce, prowadził życie samotnego wilka, lecz patrząc na jego usposobienie nigdy nie pomyślałabym, że jest sam jak palec. Uciekłam z nim i odtąd moje życie uległo diametralnej zmianie. Nadzieja i szczęście wróciło. Po drodze spotkaliśmy przyjazną watahę, która widząc nas samych zaproponowała sojusz. Od razu się zgodziłam, chciałam by uczucie wspólnoty powróciło i tak też się stało. Patricio również dołączył do watahy, ale jako, że podjął się czarnej roboty, to często musi biegać na przeróżne akcje, dlatego widzimy się rzadziej, ale nasza miłość kwitnie. Biorąc pod uwagę moje umiejętności, zostałam drugą wyrocznią i sprawdziłam się w tej profesji. Szczenięta często przychodzą do mnie, by posłuchać o przygodach, jakie przeżyłam będąc wyrodną córką i ‘’samotnym’’ wilkiem. Wataha przyjęła mnie bardzo ciepło i cieszę się, że jestem  tu gdzie jestem.
U P O D O B A N I A
 Muszę się przyznać, że uwielbiam jeść. Wiele wader zazdrości mi mojej przemiany materii. Jem dużo i często, a wcale nie tyję. Lubię pić ziołowe herbaty, które sama tworzę i wymyślam (niektóre mają nawet lecznicze właściwości!). Bardzo lubię muzykę, słuchanie jej i śpiew sprawia mi ogromną przyjemność. Uwielbiam towarzystwo innych wilków i źle znoszę samotność.
R O D Z I N A
 Gdy osiągnęła dojrzałość, opuściła swoich rodziców, by w miarę możliwości znaleźć przyjazną i lojalną watahę.
Z A U R O C Z E N I E
 Patricio, rudo-szary puszysty wilk. Jest silny, lojalny, wojowniczy i opiekuńczy, wbrew pozorom bardzo wrażliwy i emocjonalny.
I N N E
 Często popada w stany depresyjne, gdy długo nie widzi swojego partnera. Co dziwne, jest wiecznie uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do innych.
S K A R G I / P O C H W A Ł Y
0/0
K O N T A K T
 Howrse - EWS       Doggi - AgilityLayla       E- mail - seclussion@wp.pl
S T A T Y S T Y K I
Inteligencja: 15  Szybkość: 15   Siła: 10   Zwinność: 5  Wytrzymałość: 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WioskaSzablonów | x.