Wyniki Konkursu!

 W I T A M
P O N O W N I E

Jako, że Reli nie a dostępu do internetu, to ja wybierałam prace...
Tak więc oczywiście muszę zaznaczyć, iż zwracałam uwagę tylko na treść, błędy miałam gdzieś... No chyba, że były dosyć mocno zauważalne.

3 MIEJSCE - 200 D, 50 tys pkt i Amulet Odpowiedzialności wędrują do... Leji!
2 MIEJSCE - 400 D, 100 tys pkt i Amulet Wieczności otrzymuje... Asami
1 MIEJSCE - 700 D, 200 tys pkt i Dar Od Bogów zdobyła... Xena!

Wolę być dla was szczera, więc bez obrazy Leja, twoje opko nie wpadło mi do gustu (każdy ma inny, nie bijcie!), jednakże miałam pewien dylemat pomiędzy Asami a Xeną... Więc zrobiła losowanie, bo nie chciało mi się nad tym rozmyślać xD

Życzę miłego łikendu i zachęcam was do dalszego pisania, trening czyni mistrza jak to mówią. I to jest prawda... Kiedyś pisałam coś w stylu... "Spojrzałam na błękitne niebo. Chmury zasłoniły błękitne niebo."... xD
Teraz się z siebie śmieje, ale dwa lata temu, uważałam te dwa zdania za ideał...

To kunic na dziś... Wybaczcie za lekkie opóźnienie i szczerość (czasem boli) :P Los kazał mi poczekać.


1 komentarz:

  1. Nie biję. Ale zgadzam się, mi też to opowiadanie nie podpadło do gustu ;-; Nie jestem idealną pisarką. Myślałam w ogóle, że nie zajmę żadnego miejsca. Ale i tak jest lepiej niż na początku mojego blogowania, bo wtedy robiłam np. "Przechadzałam się po polanie , a słońce raziło mnie w oczy." I przepraszam za moją nieobecność. Wena zaczęła mnie dusić i jeszcze było pełno nauki w szkole, już się poprawiam!

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.